Star Wars to Sleep

 I went to Koenji today. I found an amazing Star Wars store called “Star Case”. I’ve never seen anything like it. When I was a child Star Wars toys were my favorite. I still have them. They’re probably worth a lot of money. After Koenji I walked to Higashi Nakano, took the subway to Nerima, and had some ramen. I’m definitely going to sleep well tonight!

今日は高円寺に行きました。そこで「スターケース」という素晴らしいスターウォーズのお店を見つけました。こんなに素晴らしいお店を初めて見ました。子供の頃、スターウォーズのおもちゃが大好きでした。今でも持っています。多分、それらはかなりの価値があると思います。高円寺の後、東中野歩き、地下鉄で練馬へ行きました。そして、ラーメンを食べました。今晩はきっと良く寝れるでしょう!