Rainy Fish

A rainy day. How did you try to make the rain go away when you were children? In America we sang this chant: Rain. Rain. Go away. Come again some other day.

I enjoy being indoors so rainy days aren’t so bad for me. I spent the day watching Star Wars and taking care of my fish. I have three fish tanks so it can keep me busy. Here is a picture of one of my fish tanks.


雨の日。子供の頃、雨はどうやって止めようとしましたか?アメリカではこのチャントを歌いました。雨、雨、去っていけ。別の日にまた来てね。

私は屋内で過ごすのが好きなので、雨のひはそれほど悪くありません。私はスターウォーズを見て、魚の世話をして過ごしました。魚の水槽が3つあるので、それで私は忙しく過ごすことができます。こちらが私の魚の水槽の1つの写真です。