It's a Big Day!

Do you know what is happening on February 12th? It’s the Super Bowl! The final game of the American football season.I look forward to watching it every year. My grandfather was a professional American football player. That’s him on the right. My favorite team is the Rams since that is the team he played for. My younger brother’s favorite is the 49’s, so I look forward to watching them win the Super Bowl this year. Will you watch it too?


2月12日に何が起こっているか知っていますか?それはスーパーボウルです!アメリカンフットボールシーズンの最後試合です。私は毎年それを見るの楽しみをしています。私のおじいちゃんはプロのアメリカンフットボール選手でした。右側にいるのは彼です。私の気に入るのチームは彼がプレーしていたラムズです。私の弟は49ersがお気に入りなので、今年は彼らがスーパーボウルに勝つのを楽しみにしています。あなたも見ますか?