Hay! Baseball Fever

My hay fever is pretty bad today. My eyes are so itchy! So I stayed inside and watched MLB. Toronto Blue Jays versus Pittsburgh Pirates. Yusei Kikuchi versus my home state of Pennsylvania.

I prefer NFL but I think this year I would like to get into MLB more so that I can have better discussions with my students who like MLB. You know how famous Otani is in Japan right?


私の花粉症は今日かなりひどいです。目がとてもかゆいです!だから、家の中にいてMLBを見ました。トロントブルージェエズ対ピッツバーグパイレーツ。菊池雄星対私の故郷ペンシルベニヤ州。

私はNFLを好きまますが、今年はMLBにもっと興味を持ちたいと思っています。そうすればMLBが好きな生徒たちともより良い議論ができるでしょう。日本では大谷選手がどれだけ有名かご存知ですよねい?