Cold Day... Cold Head

Today was just a typical (usual/regular) work day. I had to go out twice in order to teach face-to-face students, but no hiking. It’s too cold! Lots of interesting vocabulary words came up during our lessons… Catch 22, absent-minded, hesitate, and deity were some of them.Tonight’s dinner Domino’s pizza. You guys know how much I LOVE pizza right?


今日は普通な仕事の日でした。対面の授業のために2回外出しなければなりませんでしたが、ハイキングをしませんでした。寒すぎます!レッスン中には多くの興味深い語彙出てきました。キャッチ22、うっかり者、ためらう、神々のようなものなどがありました。

今日の夕飯はドミノピザです。みなさん、私がどれだけピザが大好きか知っていますよね?